Dé start!

15 september 2019 - New York City, Verenigde Staten

Daar gaan we dan, 3 weken rondreis door het oosten van Amerika. We hebben er (hopelijk) weer een geweldige route van gemaakt.

Na een prima vlucht van 8 uur, 1,5 uur in de rij staan voor de douane, 15 min in de rij voor de taxi en dan nog een uur ín de taxi zijn we dan eindelijk in ons prachtige hotel midden in New York aangekomen. Onze reis is echt begonnen. Wat leuk dat er weer zoveel enthousiastelingen zijn die graag met ons mee willen reizen!

We hebben wat foto's van onderweg.  We spreken jullie pas weer als we echt wat te melden hebben :)

Enjoy!

1. Marian:
    16 september 2019
    Wat gaaf! Wij gaan volgend jaar naar New York. In welk hotel zitten jullie? Ik ga jullie volgen, heel veel plezier!!
  2. Jeroen:
    16 september 2019
    Het begint al goed zie ik! Veel plezier!!
  3. Christa:
    16 september 2019
    Ziet er mooi uit, geniet er van
  4. Joost:
    Gaaf hoor! Have fun!
  5. Mo:
    16 september 2019
    Yes: het eerste verhaal! Ziet er goed uit: mooi hotel, geweldig uitzicht, strak blauwe lucht! Heel veel plezier! x Mo
  6. Yvonne:
    16 september 2019
    Fijn dat de start in New York al goed is, behalve dat wachten dan. En die wolkenkrabbers zien er indrukwekkend uit. Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen. Veel plezier , Xx
  7. Karin:
    Hoi Anouk en Jeroen
    Wens jullie een geweldige reis!!!
    Maak jullie dromen waar, HAVE FUN
  8. Ans:
    Ziet er supermooi uit. Het begint in ieder geval al goed. Veel plezier. X
  9. Jan en Marijke de Haas:
    18 september 2019
    Mooi begin van weer een fijne reis, veel plezier.
  10. R.:
    19 september 2019
    Wat een belevenissen en een energie heeft dit gekost, maar de foto's zijn mooi.